Sunday 25 November 2012

تقلید

هیچ ... نیازی به تفکر نیست، سوال هایت را از من بپرس و جز به نشخوار جواب های تکراری من مکوش
 خداوند به تو عقل داد ولی از آن استفاده نکن. تلاش کن تا بدانچه من می جویم، من می خواهم و من به دنبالش هستم برسی. فرمانبردار من باش و به من اعتماد کن، پیرو خط من باش که من بهتر از میلیون ها انسان فکر می کنم، مقام من والاست به میمنت گمراه کردن مردم ساده لوح  و کاشتن بذر جهل، روزگار را غرق در لهو و لعب ولی زیر نقاب تقوا می گذرانم. اصطکاک منافع من با آنچه تو را بدان می خوانم مهم نیست. هیچ به آن فکر نکن. فقط به اقتضای خواست من عمل کن و به شیوه من خو بگیر، چراکه ماده خاکستری مغزت جز تلخکامی به بار نمی آورد و جز وزنه ای که محکوم به حمل آنی، نخواهد بود. دارای قدرت تفکر بودن همواره سرخورده ات خواهد کرد. پس همه افکار را واپس بزن، چرا که فکر جز مسموم کردن روحت حاصلی دیگر ندارد 
تسلیم شو. تو در محاصره قدرت من  هستی." ابلیس

© All rights reserved

No comments: