Friday 6 January 2012

فروغ جان تولدت مبارک


Forough Farokhzad (one of Iran's most influential female poets of the twentieth century) was born on 5th January 1935. Out of all my photos, this one had a "Forough" feeling. Happy Birthday Forough

 امروز تولد فروغ فرخزاد است

بیمار بودم و نای از تخت پایین آمدن را نداشتم. پرنده ای ظاهر شد که مرتب خودش را به شیشه اتاق میزد. با خودم گفتم اومده عیادت من... آخ، بازم به شیشه خورد! با هزاران مشکل خودم را به دوربینم رساندم و چند عکس گرفتنم. نمیدانم چرا از همان  لحظه که دیدمش یاد فروغ افتادم. سعی کردم پروازش را به خاطر بسپارم. می دانستم که خودش ماندنی نیست. نه بعد از آن همه ضربه های به ظاهر دردناک 

روحت شاد و یادت گرامی



© All rights reserved

2 comments:

میزانتروپ said...

با تأخیر سال نو میلادی مبارک...
پنجشنبه ظهیرالدوله بودم سر خاک فروغ...
جای همه ی دوستدارانش خالی بود...

Shahireh said...

چقدر خوب

و ممنون دوست نازنین برای تبریکات شما
xxx