Thursday 30 September 2010

My friends

At home


These are some of my friends (hope U can C them well enough). I also love the plant. I’m used to looking at the relaxing, calm dance of its leaves. The fish must also love it. Or maybe it’s the feel of gentle kisses of oxygen on their glittered scales as they pass through the red layers that make them hooked to the plant.

اینا دوستای من هستن (امیدوارم که تو این عکس تار یه چیزی مشخص باشه). در ضمن این گیاه رو هم خیلی دوست دارم. شگفت آوره که زیر آب نفس میکشه. تماشای رقص نرم برگاش تو آب، آرامش بخشه؛ لمس اونا از پشت شیشه عادتمه. مطمئنم که ماهیا وقتی از لابلای این قرمزی مواج رد میشن، بوسه های اکسیژن رو با پولکهای براقشون حس میکنن. شاید هم برای همینه که بیشتر دور این گیاه پرسه میزنند



© All rights reserved

5 comments:

zari said...

نمیدونم چرا خیلی وقتا عکسات برام باز نمیشه

حامد said...

سلام خانوم شهیره
خوبید ؟
ماهیهای قشنگی دارید ولی چرا عکسش اینقدر نویز داره ؟ :D
در ضمن در جواب خانوم زری باید بگم : فکر کنم خانوم شهیره عکسها رو تو سایتی آپ می کنن که تو ایران فیلتره برای همین باز نمیشه . برای دیدنشون باید فیلتر شکن استفاده بشه

Shahireh said...

با سلام به دوستان

داشتم بازم به این فکر میکردم که آخه چرا عکسها باز نمیشه؟ که مطلب حامد آقا رو خواندم. احتمالا همین هم هست ولی خیلی عجیبه که متن خونده میشه ولی عکس فیلتره. منکه همین سایتی که توش تایپ میکنم رو برای گذاشتن عکسها استفاده میکنم! خلاصه عجیبه و حالگیرنده _نمیدونم که همچین کلمه ای داریم یا نه

و اما در مورد کیفیت عکس
راستش تو نور کم گرفته شده، برای همین
ISO
رو بالا بردم
هی هم به این دوستان گفتم که حداقل شما خیلی تکون نخورین
ولی کلا خیلی به حرف من گوش نمیکنن
:))

ممنون از توجه شما

Anonymous said...

Ax va matn har 2 ziba

Shahireh said...

mamnoonam az lotfetoon

;)