Tuesday 5 January 2010

گنجشک من سرما خورده

In our garden

گنجشک کوچولویی که صبحها با صداش از جا بلند میشم، امروز نیومد
به نگاه زیباش و حضور گرمش مدتها است که عادت کردم، ولی امروز نیومد
دونه دادن بهش رو خیلی دوست دارم، چرا امروز نیومد
نکنه که گنجشکم سرما خورده باشه
کاش پهلوش بودم
کاش میشد نازش کنم
اونو تو مشتم قایم کنم
ببرمش تو اتاقم، بذازمش رو بالشم، گرمش کنم

کسی از حال گنجشک نازخونه ما خبر داره؟


Our garden’s little sparrow is not here today
He used to wake me up with his warm songs
But he didn’t sing today
What if he has a cold?
I wish I could be with him now

Does anyone know what became of my cute sparrow?

© All rights reserved

2 comments:

CHOGHOK said...

اونطوري كه گفتي ، گنجشكه بايد خيلي خيلي ناز باشه
اما نوشته ي تو نازتر از گنجشك هست

آفرين بسيار زيبا و دوست داشتني و صميمي

ممنون

Shahireh said...

ممنون :))))))))))))))))

حالا که بنا به تعارفه
باید بگم که از همه نازتر کلمه ایه که شما برای اسمتون انتخاب کردید
خیلی جالب بود، مرسی