Friday 26 July 2024

Five years ago 'Devoters & Drifters', a short story collection in Farsi was published by Aftab Publication, Norway. To buy the book please click here.

Devoters & Drifters

پنج سال از تاریخ رونمایی کتاب وابسته و گسسته (دومین کتاب منتشر شده شهیره شریف) گذشت. آیا شما این کتاب را خوانده‌اید؟

مجموعه داستان «وابسته و گسسته» مجموعه‌ای از شانزده داستان کوتاه است که به‌صورت نمادین به مواردی چون سنت و رسوم و جبر و تصادف اشاره دارد و به نقش آن‌ها در شکل‌گیری بینش و رفتار افراد و تأثیرشان بر ارتباطات و ماندگاری پیوندها می‌پردازد.

آنچه در داستان‌های این کتاب می‌خوانید، ضمن این‌که واقعیت و تخیل را درهم‌آمیخته تا واقعیت بیرونی دیگری از آنچه هست آفریده شود، خواننده را به اندیشه وامی‌دارد تا با خرد و تخیل خویش واقعیتی جدای آنچه نویسنده آفریده است را رقم بزند که هر کس می‌تواند خود یا یکی از نزدیکان پیرامونش را در یکی از شخصیت‌های داستان ببیند و واقعیت دیگری را بسازد.

برای تهیه کتاب که سیزده (۱۳) دلار آمریکا قیمت دارد، می‌توانید از طریق سایت فروشگاه لولو کتاب را در گوشه گوشه جهان سفارش دهید. برای دسترسی به فروشگاه شرکت لولو برای خرید کتاب به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید.

دوستانی که در ایران هستند و مایل به خرید کتاب که ده هزار (۱۰۰۰۰) تومان قیمت دارد، هستند، می‌توانند به نشر آفتاب ایمیل بفرستند تا برای چگونگی پرداخت وجه کتاب راهنمایی شوند.

آدرس سایت نشر آفتاب

www.aftab.pub

آدرس‌های پست الکترونیکی نشر آفتاب

ifno@aftab.pub

aftab.publication@gmail.com

شناسنامه کتاب:

نام کتاب: وابسته و گسسته

نویسنده: شهیره شریف

ژانر: داستان کوتاه

سال انتشار: ۱۳۹۸ شمسی

طرح روی جلد: نادیا ویشنوسکا

صفحه‌پرداز: مهتاب محمدی

ناشر: نشر آفتاب، نروژ

شماره شابک: ۸-۷۰۳۶۷-۳۵۹-۰-۹۷۸


© All rights reserved